I made this widget at MyFlashFetish.com.

salam...

akOo rindu sayang kamOo.....

Search This Blog

Wednesday, December 21, 2011

PERSAHABATAN...

Allah SWT mencipta semua makhluk di muka bumi ini berpasang-pasangan..ye,begitu juga dengan kita,xkan hidup bersendirian.kita xboleh lari dari berkawan dan menjadi kawan kepada seseorang. 

Alhamdulillah,dari aku kecil smpai la umur dah 22 tahun nie,ramai la jugak sahabat aku dan aku sangat bertuah dan berterima kasih buat semua sahabat aku selama hari ini...ye,macam2 perangai la kan yg aku jumpe,,yela,setiap orang mempunyai karekter masing2..

Apa yg kita alami demi teman kadang2 melelahkan,tapi inilah yg menghidupkan dan mempunyai nilai yg indah dalam persahabatan.mungkin dalam bersahabat ini,aku kadang kala aku terlupa untuk menjaga hati sahabat2ku semua,tp percayalah tiada niat di hati nak melukakan mana2 sahabatku semua,,,sesungguhnya aku mencuba untuk menjadi sahabat yg terbaik untuk kalian  semua kerana aku sngat sayangkan kawan2 aku...sb kalian semua adalah keutamaan aku after familyku..hah,sngt pentng bg aku sahabat ni sebab aku ni mmg xleh hidup bersendirian..cuba la ek bayangkan hidup kita tanpa bersahabat,Ya Allah,kosongnya hidupkan?????
Nasib baik lah aku bukan seorang yg suka bersendirian...

so,kita cite sahabat2 aku kat UPM ni,,hah,ktorang ade 7 orng semuanya,.ramai kan?? semua satu kos,satu blok..!! Alhamdulillah,kami sngat rapat,,mengenali mereka berenam dalam tempoh 3tahun ni cukup aku hargai & senangi..cewah,skema lak ayat2 aku pepagi buta ni,hahaha....AIN,CT,MEK,FAZ,FATIN&ZATI,,kalian berenam sesungguhnya sngt bertuah dapat bersahabat dgn aku,hahahaha(bangga diri lak)...xlah,aku yg bertuah dpt kenal dgn korang semua..lain2 negeri,lain2 loghat,macam2 karenah,,,yg sorang kuat majuk,yg sorang perangai macam budak2,ish macam2 lah,,,,kang cite bnyak2 memang xakan habis lah,,tapi kan,yg paling pntg la kan ktorang ni KUAT BERGOSIP OK..!!!! ku harap sngt lah kita semua ni akn bersahabat smpai bila2...mane la taw kan,dpt jd besan ke nanti..alamak..!!! jauh nyerr berangan,grad pon belum lagi,,hahahaha....
tapi dalam tempoh kita bersahabat ni,mungkin la kan aku ade buat salah ke,mintak maaf la ek,,segalanya adalah xdisengajakan,,huhu...percayalah,aku sygkan korang semua...yeay :))

ini lah dia kami bertujuh,,,kami semua cantik2 kan..??? :)

"sebaik2 sahabat disisi Allah ialah orang yg terbaik terhadap temannya"

okaylah,sekian coretan kali ini,,,kebosanan & xboleh tido aku merepek ape tah pepagi ni...sekian untuk semua orang2 aku sayang :))



No comments:

Post a Comment