I made this widget at MyFlashFetish.com.


salam...

akOo rindu sayang kamOo.....

Search This Blog

Thursday, December 15, 2011

1minggu je lagi..???????????

eh eh,cepat nyerr masa berlalu, dah nk habis sem ni..serius,cepat je rasenyer..macam2 hal la kan..aku ni malas kan nk update blog aku sendiri ni,tp dok asyik baca blog orang lain je...nak wat cmne kan?? mmg malas nak taip,hehehehe.............ni pon meRAJINkn diri menaip,bosan2 so taip lah...

erhmmm,eh OMBAK RINDU dah 10 juta..??? gila lah,macam nk kalahkan KL GANGSTER je ni,,,wahhhhhh,pengaruh novel ni mmg hebat...aku pon dulu baca novel ni masa tingktn2,bayangkan lama dah kan??then skrg baru ade filem,tambah lak AARON AZIZ yg berlakon,mmg xkan lepas la kann???so,aku dah tgk,3 words yg aku boleh cakap,,SEDIH,BEST,MANTAP..!! hahaha,lagi satu lakonan maya karin kali ni aku suka lak tgk,padahal selama hari ni berlakon xbest mana pon,tp untuk watak izzah ni,maya sngt bagus...cuma,biasa lah muka maya kan mix so,xde la ponpuan melayu sngt,tp xkisah lah,yg penting maya dah buat yg terbaik...sapa2 yg xtgk lagi tuhh,pegi la tgk kat panggung baru ade feel sket,,,hehe,,rasa cam nak tgk lagi lah,hahahahaah........................

ade filem ni baru dapat bayangkan haris dan izzah,,:))


part ni sedih sebab haris nk kawen nak kawen dgn mila,,erhmmm :(

haris bagi tahu sayangkan izzah..:)


No comments:

Post a Comment