I made this widget at MyFlashFetish.com.


salam...

akOo rindu sayang kamOo.....

Search This Blog

Wednesday, June 15, 2011

selamat hari bapa...erhhmmmmm

Assalamualaikum……
Tiba sudah hari bapa. Tahun nie tak dapat aku luahkan..Ye, hampir setahun berlalu,tp kenangan bersama abah tak akan aku lupakan sampai bila-bila. Terlalu rindu saat-saat bersama abah…makan,tgk tv,shopping sumenye dengan abah. Tp yang paling aku rindukan adalah suasana selepas solat maghrib,alunan suara abah mengaji lepas solat tidak lagi dapat aku dengar… ya Allah,rindunye kenangan bersama abah… Walaupun abah seorang yang tegas, tapi dia juga seorang yang penyayang dan manja…Semua yang aku inginkan abah tunaikan…abah,nak handphone baru,aku dapat….abah,nak dapat laptop,aku dapat…kiranye sume yang aku nak,mesti dapat lah,mungkin aku anak bongsu,sangat manja dengan abah…ye,abah sangat manjakan anak-anak die… tak sangka hadiah terakhir abah buat aku, raket badminton..mahal kot,tak pernah beli yang mahal2 camni,ingat lagi mase tgh beli tuh,abah ade cakap,beli jela yang mahal-mahal terus,lepas nie tak payah abah belikan lagi,…issshhhh,akan aku jage raket ni baik2,insyaallah… buat semua teman-temanku yang masih ade lagi bapa,ucap dan luahkan betapa anda semua sangat menyayangi bapa anda kerana ajal maut di tangan Allah…sejujurnye,hari bapa kali nie aku rase sangat-sangat sedih…ye,abah adalah idolaku. Abah, abah sentiase berada dalam hatiku…Alfatihah,amin…
" Sebab kemarin hanyalah mimpi dan esok adalah bayangan, Tetapi hari ini sungguh ada dan membuat hari kemarin menjadi mimpi bahagia. Maka pandanglah hari ini menjadi hari terbaik untuk membahagiakan orang tua "

No comments:

Post a Comment