I made this widget at MyFlashFetish.com.


salam...

akOo rindu sayang kamOo.....

Search This Blog

Thursday, August 19, 2010

aku redha dengan ketentuanNya.....

18.08.2010,4.30 a.m akn ku kenang sampai bila2 dimana abah yg aku syng2 sangt2 pergi meninggalkan kami semua...sukar untuk memerima hakikat ini tp aku redha dengn ketentuanNya..ye,Allah lebih sayangkan abah...erhmm,abah pergi terlalu cepat...sedih rasenye coz aku ni terlalu manje dengan abah..pe yg aku nak,kira semua abah akan turutkan...betapa syang abah kat anak2 die...ye,kasih sayang abah tiada gantinya,abah sumber inspirasi aku...terima kasih abah di atas pengororbanan, kasih sayang yg abah berikan...xternilai rasenye,akan aku kenang sampai bile2....moge2 abah ditempatkan dikalangan orng2 yg beriman,insyaallah...dan aku sebagai anak akan terus mendoakan kesejahteraan abah disana...ketahuilah abah,gee sangat sayangkan abah dan akan terus merindui abah..memori2 bersama2 abah xkan aku lupakan....abah,gee redha segala-segalanya yg telah ditetapkan oleh-Nya.....amin

2 comments:

  1. geegee...
    sabaq na...
    don't be sad...
    kami semua ada untuk gee...
    lebiuuu...!!!

    P/S: bila mau balik kosass?? windu lah... weeee~

    ReplyDelete
  2. thanks bebanyak....luv korang semua...:)

    ReplyDelete